خرید شب یلدا

شب یلدا بلندترین شب سال است و از قدیم رسم ایرانی‌ها بوده که این شب را در کنار اعضای خانواده و فامیل به جشن و شادی بپردازند. همچنین از کارهای شب یلدا می‌توان به خواندن فال حافظ، خوردن انار و آجیل مخصوص شب یلدا، صرف یک وعده شام خانوادگی، و بازی‌ و سرگرمی اشاره کرد.

با توجه به این که در شب یلدا که بلند ترین شب سال است اغلب مردم تا دیر وقت و نیمه‌های شب بیدار هستند، بسیار مهم است که در تهیه و تدارک برای مهمانی خود زیاد خسته نشده باشند تا بتوانند کنار مهمانانشان از این شب خوب لذت ببرند. در این میان کارهای زیادی از خرید شب یلدا گرفته تا تهیه غذا و نظافت و پذیرایی وجود دارد. برای تهیه غذا می‌توان از غذاهای موجود در رستوران‌ها استفاده کرد؛ اما چه بهتر که این غذا سالم و خانگی باشد.

مامان‌پز با انواع غذاهای خانگی که مطابق سلیقه شما تهیه می‌شوند می‌تواند بهترین گزینه برای برگزاری مهمانی شب یلدا باشد. از انواع غذاهای شیک و مجلسی گرفته تا دسر‌های اناری، همه را می‌توانید به کدبانوهای حرفه‌ای مامان‌پز بسپارید و با خیال راحت و بدون هیچ دردسری آن‌‌‎ها را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین، پشتیبانی مامان‌پز برای ارائه مشاوره و راهنمایی برای انتخاب بهترین غذاها متناسب با مهمانی شما هر روز از طریق تلگرام در خدمت شما می‌باشد. از دیگر مزیت‌های انتخاب مامان‌پز می‎توان به این اشاره کرد که با توجه به سلیقه و انتخاب شما، غذاهایتان می‌توانند به صورت تزیین شده در دیس برایتان ارسال شوند و یا اینکه تزیینات جداگانه همراه غذایتان فرستاده شود تا غذا را در ظروف پذیرایی خودتان سرو کنید. کاملا مثل دست‌پخت خودتان!

پیشنهادات ما برای خرید شب یلدا

  • مرغ با سس انار:
شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  نکات مهم برای مزه دار كردن ماهی قزل آلا

مرغ با سس انار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شام شب یلدا می‌باشد. این غذا با رب انار و دانه‌‎های انار تازه تهیه می‌شود و طعم ملس بسیار جذابی دارد که قطعا مهمانان شما را غافلگیر خواهد کرد.

  • کوفته تبریزی:

از غذاهای اصیل و پر طرفدار ایرانی می‌توان به کوفته تبریزی اشاره کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که درست کردن این غذا کار بسیار سختی بوده و احتمال وا رفتن آن بسیار زیاد است، و به همین دلیل است که خیلی به ندرت آن را بر سر سفره‌های مهمانی می‌بینیم. کوفته تبریزی مامان‌پز می‌تواند با حل این مشکل به لیست خرید شب یلدا اضافه شود.

  • دلمه فلفل و گوجه و بادمجان:

دلمه فلفل و گوجه و بادمجان ترکیبی از رنگ‌های متفاوت را بر روی میز پذیرایی شما آورده و برای پذیرایی در مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب است.

  • ته‌چین مجلسی دو طبقه:

اگر می‌خواهید حسابی مهمانانتان را هیجان زده کنید، ما به شما ته‎چین مرغ دو طبقه را معرفی می‎کنیم! ته‎چین مرغ که به خودی خود از غذاهای محبوب بین کودکان و بزرگسالان است این بار با ظاهری جذاب‎تر از همیشه بدون شک اولین غذایی خواهد بود که سر میز پذیرایی شما تمام خواهد شد.

  • قیمه نثار:

اگر به قزوین سفر کرده باشید حتما اسم این غذای محلی مخصوص این منطقه را شنیده‌اید. قیمه نثار از گذشته‌ها غذای بسیار رسمی و مجلسی اهالی قزوین بوده و در عروسی‌ها “نثار” مهمانان می‌شده است. این غذا از گوشت، زرشک، خلال پسته، و خلال بادام تهیه می‌شود و در عین سادگی بسیار خوشمزه است.

  • کباب:
شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  هر آنچه درباره گوشت قرمز در آشپزی باید بدانید

حضور انواع کباب از جوجه کباب گرفته تا کباب کوبیده در مهمانی‌های ایرانی غیر قابل انکار است. کباب‌های خانگی مامان‌پز با مواد اولیه تازه و با کیفیت برای شما تهیه شده و راس ساعت مقرر در منزل شما حاضر خواهد بود.

  • تارت میوه:

برای دسر بعد از غذا، بهتر است یک گزینه‌ای را انتخاب کنید که هم کمی شیرین باشد تا به هضم سریع‌تر غذا کمک کند و هم خیلی زیاد شیرین نباشد تا اشتهای افراد را برای آجیل و باقی تنقلات شب یلدا کور نکند. به همین دلیل، ما تارت میوه را به شما معرفی می‌کنیم که با قیمت بسیار مناسب و طعم فوق العاده و مواد تازه پذیرایی بی‌نظیر شما را تکمیل خواهد کرد.

برای ثبت سفارش به سایت ما مراجعه کنید: کلیک کنید

یا با همکاران ما در تلگرام در ارتباط باشید: کلیک کنید

Scroll to Top
اسکرول به بالا