سرویس غذای سازمانی مامان‌پز چیست؟

مامان‌پز یک استارتاپ فعال در ارائه غذای خانگی با بیش از ۵ سال تجربه موفق در زمینه ارائه غذای شرکتی است و تلاش کرده تا سرویس غذای سازمانی مامان‌پز به عنوان خدمتی مهم برای بهبود سلامت کارکنان به بهترین شکل ممکن ارائه شود. در حال حاضر، می‌توانید در کنار سفارش آنلاین غذا، یک ناهار خانگی خوشمزه با دست‌پخت مادران ایرانی برای کارکنان شرکت یا سازمان خود سفارش بدهید. در ادامه، درباره سرویس غذای سازمانی مامان‌پز بیشتر توضیح می‌دهیم.

نرم‌افزار مامان‌پز برای سفارش غذای سازمانی

کارمندانی که از طریق مامان‌پز غذاهایی با عطر و طعم خانگی دریافت می‌کنند را باید به ۲ دسته کلی تقسیم کنیم. دسته اول، کسانی هستند که از طریق نرم‌افزار این شرکت غذا سفارش می‌دهند و دسته دوم مشتریانی هستند که بدون استفاده از نرم‌افزار اختصاصی مامان‌پز سرویس غذای سازمانی این شرکت را درخواست می‌کنند.

انواع سرویس غذای سازمانی مامان‌پز برای کارکنان شما

سرویس غذای سازمانی مامان‌پز چطور کار می‌کند؟

در سرویس غذای سازمانی مامان‌پز، تعداد غذاها و نوع آنها تأیید و مشخص می‌شود و در نهایت برنامه غذایی اختصاصی برای مشتری بارگذاری می‌شود. برای استفاده از این سرویس، ۵ مرحله را طی می‌کنید.

۱. ثبت سفارش

بسیاری از مدیرانی که به فکر سلامت غذایی کارکنان خود هستند و می‌خواهند به کارکنان خود غذایی با طعم خانگی تحویل بدهند، سراغ مامان‌پز می‌آیند. معمولا این شرکت‌ها یک نفر را به عنوان مسئول غذای سازمان یا شرکت خود تعیین می‌کنند. پس از اینکه این فرد برای سفارش غذای شرکتی با مامان‌پز تماس می‌گیرد، کار مامان‌پزی‌ها شروع می‌شود.

در گام اول، برای این فرد یک منوی غذایی ارسال می‌شود. این منو شامل نام غذاها و آخرین قیمت آنهاست. منوی غذایی مامان‌پز بیش از ۱۰۰ نوع غذای خانگی و چند منو از رستوران‌های طرف قرارداد مامان‌پز دارد. قیمت غذاهای رستورانی طبق آنچه رستوران‌های مورد نظر اعلام کرده‌اند، در این منو درج شده است. کسی که مسئول غذای شرکت شده یا کارمندی که می‌خواهد غذا سفارش بدهد، این قیمت‌ها را مشاهده می‌کند. در صورتی که او غذاهای منو و قیمت آنها را بپسندد، به مامان‌پزی‌ها اطلاع می‌دهد تا وارد مرحله بعدی شوند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  جایزه معرفی آشپز به مامان‌پز

مصاحبه عمیق با مشتری

۲. انجام مصاحبه عمیق برای شناخت بیشتر مشتری

برای مامان‌پزی‌ها جلب رضایت مشتری اولین اصل است. یکی از روش‌هایی که به این استارتاپ کمک می‌کند تا مشتری و نیازهایش را بهتر بشناسند، انجام مصاحبه عمیق (Deep Interview) در مرحله سفارش سرویس غذای سازمانی مامان‌پز است. با انجام این مصاحبه، ترجیحات غذایی مشتری مشخص می‌شوند. به عنوان مثال، کارکنان بعضی از شرکت‌ها غذای رژیمی یا به اندازه می‌خواهند و برخی از آنها غذاهای حجیم‌تر می‌خواهند. گاهی اوقات هم ممکن است مسئول غذای شرکت اعلام کند که باید هر روز یک غذای کبابی مثل کباب تابه‌ای در برنامه غذایی آن شرکت باشد.

۳. تنظیم برنامه غذایی اختصاصی

با اضافه شدن ترجیحات غذایی به مشخصات یک شرکت، پروفایل کاربری آن شرکت تکمیل می‌شود. پس از آن، کارشناسان بخش پشتیبانی مامان‌پز کار خود را شروع می‌کنند. آنها برای شرکت مورد نظر یک برنامه غذایی اختصاصی تنظیم می‌کنند. این برنامه غذایی با منوی مامان‌پز کاملا متفاوت است. در دومی تنها نام غذا و قیمت آنها را می‌بینید اما در اولی دقیقا مشخص می‌شود که در هر روز هفته، چه غذایی توسط کدام مامان طبخ می‌شود و به دست شما می‌رسد.

مامان مارال در حال طبخ غذا برای سرویس غذای سازمانی

۴. طبخ و ارسال غذاها

برنامه غذایی اختصاصی به اطلاع مسئول غذای سازمان می‌رسد. با تأیید او این برنامه به صورت اتوماتیک در نرم‌افزار مامان‌پز برای مامان‌ها ثبت و بارگذاری می‌شود. از اینجا به بعد، کار آشپزهای منظم مامان‌پز شروع می‌شود. آنها بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده‌اند، می‌دانند که در چه روزی چه غذایی را به چه اندازه برای کدام مشتری بپزند.

در نهایت، غذاها به صورت روزانه توسط مامان‌ها یا رستوران‌ها طبخ می‌شود و بر اساس زمان‌بندی مشخص شده توسط مشتری برای او فرستاده می‌شود.

۵. دریافت بازخورد و به‌روزرسانی ترجیحات غذایی

با تحویل سفارش به مشتری، کار مامان‌پز تمام نمی‌شود. از آنجایی که نظر مشتری برای مامان‌پز حکم طلا را دارد، تیم پشتیبانی با مشتری تماس می‌گیرد تا نظر او را درباره غذا بداند. آنها با توجه به نظر مشتری، پروفایل و ترجیحات غذایی او را به‌روز می‌کنند. به طور مثال، ممکن است مسئول غذای یک شرکت پس از تحویل کشک بادمجان اعلام کند که کارمندان آن شرکت غذای پلویی را ترجیح می‌دهند. بنابراین، پروفایل شرکت به‌روزرسانی می‌شود تا غذا مطابق با میل کارکنان آماده شود.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  ۵ ترفند طلایی در طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت چرخ کرده از زبان مامان لیلیوم

سفارش غذا در سرویس نرم‌افزاری مامان‌پز

سفارش از طریق نرم‌افزار ویژه مامان‌پز

کارشناسان مامان‌پز پس از پس از نیازسنجی‌های متعدد در زمینه ارائه غذای شرکتی به این نتیجه رسیدند که باید نرم‌افزاری ویژه برای این منظور طراحی شود. در نتیجه، نرم‌افزار رایگانی طراحی شد. این نرم‌افزار ویژه مدیرانی است که می‌خواهند بیش از ۱ یا ۲ نوع غذا سفارش بدهند یا ترجیح می‌دهند که کارکنان آنها حق انتخاب ناهار شرکتی را داشته باشند. برای این شرکت‌ها نیز یک برنامه غذایی اختصاصی تنظیم می‌شود. پس از تأیید این برنامه توسط مسئول غذای آن شرکت، این برنامه به صورت اتوماتیک در حساب کاربری شرکت در مامان‌پز بارگذاری می‌شود.

کارمندانی که به این برنامه دسترسی دارند، می‌توانند منوی هفته بعد شرکت را ببینند و از میان غذاهای مختلف آنچه می‌خواهند انتخاب کنند. منوی هفتگی معمولا روزهای سه‌شنبه بارگذاری می‌شود. برای سفارش غذای هر روز هم تا ساعت ۴ بعدازظهر روز قبل فرصت دارید. پس از آن، فهرست غذاهای انتخاب‌شده برای مامان‌ها فرستاده می‌شود تا فرایند طبخ و ارسال غذاها را شروع کنند.

تفاوت مهم سفارش غذا از طریق نرم‌افزار با روش غیرنرم‌افزاری این است که در این روش، کارمندان علاوه بر اینکه حق انتحاب دارند، می‌توانند درباره هر غذا نظر اختصاصی بدهند.

کلام آخر

 سرویس غذای سازمانی مامان‌پز متناسب با دغدغه‌های مدیران و نیازهای شرکت‌ها ایجاد شده است. به‌طور مثال، برخی از شرکت‌ها، سندهای مالی مشخص و شفاف می‌خواهند. در نتیجه، صورت‌حساب‌های رسمی مامان‌پز هر هفته در پروفایل کاربری مسئول این شرکت‌ها بارگذاری می‌شود. البته، اگر درخواست صدور صورت‌حساب کاغذی داشته باشید هم این صورت‌حساب در پایان هر ماه به شما تحویل داده می‌شود.

Scroll to Top
اسکرول به بالا