غذاهایی که کارمندان برای ناهار شرکتی ترجیح می‌دهند

منوی غذایی یک شرکت می‌تواند کارکنان آن شرکت را از روزهای کاری خسته‌کننده نجات بدهد و انگیزه‌ای برای ادامه این روزها شود. به همین علت، مدیر یا مسئول غذای شرکت باید موقع تنظیم برنامه غذایی برای کارکنان خود، سراغ غذاهای منتخب کارکنان برود. نظرسنجی از کارکنان یا مراجعه به فهرست غذاهای پرفروش می‌تواند بهترین سرنخ برای این مدیران مسئولیت‌پذیر باشد. در این مقاله، غذاهای مورد علاقه کارکنان شرکت‌ها را می‌خوانید. این فهرست از غذاهای محبوب کارکنان شرکت‌هایی است که از سال گذشته تا زمان نگارش این مقاله از مامان‌پز غذا سفارش داده‌اند.

زرشک‌پلو با مرغ؛ غذایی پرطرفدار با طعمی خاطره‌انگیز

زرشک‌پلو با مرغ

مامان‌پزی‌ها در سال ۱۴۰۱ معمولا نام یک غذا را از مشتریان غذای شرکتی زیاد می‌شنیدند: زرشک پلو با مرغ. فرقی نمی‌کرد که این غذای خوشمزه و اصیل ایرانی دست‌پخت کدام مامان بود. به‌هرحال، مشتریان مامان‌پزی برای انتظار این غذای خاطره‌انگیز با طعمی شگفت‌انگیز و واقعا خانگی سر از پا نمی‌شناختند.

مامانپزی شو

زرشک پلو با مرغ مامان‌پز دست‌پخت مامان صدیقه، مامان مهناز، مامان فلور، مامان کژال، مامان هدا، مامان نارنج، مامان گلناز، مامان لیا و مامان منیر است. این مامان‌ها با حساسیت ویژه‌ای که از خانم‌های ایرانی سراغ داریم، زرشک پلو را با ران یا سینه مرغ با طعمی هیجان‌انگیز در ظرف غذای مامان‌پز می‌گذارند تا کارمندان پشت‌میزنشین برای ساعتی خود را سر سفره مادران و مادربزرگ‌های خود تصور کنند. به‌هرحال، یادآوری خاطرات خوش دوران گذشته همیشه هر کارمند خسته‌ای را به وجد  می‌آورد.

زرشک پلو با مرغ آن‌قدر خوشمزه و جذاب است که توانسته در بهار ۱۴۰۲ به دومین غذا و در تابستان ۱۴۰۲ به سومین غذای پرفروش مامان‌پز تبدیل شود.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  آشپزی در منزل و کسب درآمد با وب سایت مامان‌پز

هیچ‌کس نمی‌تواند از خیر قورمه سبزی مامان‌پز بگذرد

قورمه سبزی

رتبه دوم غذاهای پرفروش مامان‌پز در سال ۱۴۰۱ مخصوص قورمه سبزی همیشه خوشمزه بود. فرقی نمی‌کند که شما از طرفداران این خورشت سبز دوست‌داشتنی باشید یا همیشه با اکراه سراغ بشقاب قورمه سبزی بروید. در هر صورت، امکان ندارد که عطر اشتهابرانگیز قورمه سبزی مامان‌پز را بچشید و حداقل چند قاشق از آن را نچشید. البته، شک نکنید که با خوردن قاشق‌های ابتدایی در چشم بر هم زدنی غذای بشقاب را تمام می‌کنید. شاهد این مدعا نیز رتبه دوم برای قورمه سبزی مامان‌پز در سال ۱۴۰۱ بود.

خوشمزه‌ترین بخش سفارش قورمه‌سبزی‌های مامان‌پز را سرآشپزهای محبوب مامان‌پز از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه با ترفندهای خاص خود آماده می‌کنند. متخصصان قورمه‌سبزی مامان‌پز مامان فلور، مامان صدیقه، مامان هدا، مامان مهناز، مامان آرشید، مامان لیا و مامان نارنج هستند.

قورمه سبزی بعد از زرشک پلو دومین غذایی است که معمولا در صدر فهرست غذاهای مامان‌پزی خوش می‌درخشد. این غذای با عطر و طعمی خانگی در بهار ۱۴۰۲ سومین غذای محبوب و در تابستان ۱۴۰۲ دومین غذای پرفروش در مامان‌پز بود. به‌هرحال، بیهوده نیست که معتقدیم هیچ‌کس نمی‌تواند از خیر یک بشقاب خوشمزه قورمه‌سبزی مامان‌پزی بگذرد.

ماجرای قیمه دوست‌داشتنی مامان‌پز

قیمه

خورشت قیمه از آن دسته غذاهایی است که اگر سرآشپزش حرفه‌ای باشد، هر کسی را شیفته خود می‌کند. مامان‌های مامان‌پز کارشناسان درجه یک خورشت قیمه سیب‌زمینی یا قیمه بادمجان هستند. این مامان‌ها که با وسواس و حساسیت‌های خاص خود مواد اولیه قیمه را انتخاب می‌کنند و می‌پزند، همیشه به فکر کارکنان پرمشغله‌ای هستند که فقط یک غذای سالم و خوشمزه خانگی آنها را سرحال می‌کند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:  غذاهای تابستانی مامان‌پز

قیمه سیب‌زمینی خوش‌آب‌ورنگ مامان‌پز دست‌پخت مامان نارنج، مامان صدیقه، مامان مهناز، مامان فلور و مامان کژال است. قیمه بادمجان خوشمزه مامان‌پزی را هم مامان نارنج، مامان صدیقه، مامان فلور، مامان هدا و مامان مهناز می‌پزند. این غذا با طعم و رنگی شگفت‌انگیز در سال ۱۴۰۱ به سومین غذای محبوب کارمندان در مامان‌پز تبدیل شد.

جوجه کباب؛ غذای پرفروش مامان‌پز در بهار و تابستان ۱۴۰۲

جوجه کباب

برای طبخ جوجه کبابی ترد و آبدار باید همه رازهای طلایی خوشمزگی آن را بدانید. این غذا به همان اندازه که خوشمزه است، می‌تواند بی‌مزه باشد اگر سرآشپزی حرفه‌ای نداشته باشد. مامان‌پزی‌ها هم این نکته را به خوبی می‌دانند. بنابراین، همیشه تلاش کرده‌اند تا کیفیت جوجه کباب اولویت اصلی برای اضافه کردن این غذا به سفره غذای شرکتی کارکنان باشد. همین دغدغه مهم هم باعث شده تا در نهایت جوجه کباب تا اینجای کار غذای پرفروش مامان‌پز در بهار و تابستان ۱۴۰۲ باشد.

اگر برای تنظیم غذای هفتگی کارکنان شرکت خود به کبابی با طعم خانگی فکر می‌کنید، به شما چلو جوجه کباب با دست‌پخت مامان مهناز و مامان گلناز را پیشنهاد می‌کنیم.

کلام آخر

تنظیم برنامه غذایی برای کارکنان یکی از دشوارترین وظایف مسئول غذای هر شرکتی است. اگر برای انتخاب بهترین ناهار شرکت دچار شک و تردید شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم، از غذاهای پرطرفدار مامان‌پز که معرفی کردیم، شروع کنید. البته، کارشناسان خستگی‌ناپذیر بخش پشتیبانی مامان‌پز هم می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

Scroll to Top
اسکرول به بالا